Дорогі Батьки та мої любі Дітки!

Хочу запропонувати вам ще цікавих ідей, як весело і корисно проводити час на прогулянках, а саме ігри з крейдою.


Якщо зібралася компанія дітей, найпростіше влаштувати конкурс малюнків на певну тему. Складність теми має відповідати віку учасників. Добре, якщо приготувати маленькі гостинці.

Крейдами можна обводити різні предмети, які опиняться під рукою: формочки для пісочниці, денце відерця, листочки чи руки й ноги. З отриманих силуетів можна складати цілі композиції. Можна обвести, а потім розфарбувати тінь. Цікаво обводити її в одному й тому самому місці, але в різні періоди дня. Таким чином дитина отримає уявлення, як міняється тінь, залежно від розташування сонця.

Виготовіть завчасно вдома трафарети з товстого картону. Тепер за допомогою них можна малювати різні картини.

Позначте крапками-підказками контури малюнка на асфальті, а дитина нехай обведе його суцільною лінією.

Можна намалювати різні геометричні фігури і запропонувати дитині домалювати їх так, щоб вони перетворились у щось впізнаване. Наприклад з кола можна зробити яблуко, сонечко, обличчя тощо.

Ще одна гра, що розвиває зв’язне мовлення і уяву. Один з учасників гри малює на свій розсуд 3-4 предмети, а інший має придумати і розповісти історію з ними. Потім міняються ролями.

Можна малювати з продовженням. Тобто на наступний день домальовувати початий малюнок.

Також з крейдою можна гратися і в рухливі ігри: мама малює звивисту доріжку, а дитина має пройти по ній, не наступаючи на лінії. Потім цією доріжкою можна катати машинку на мотузочку чи їздити на велосипеді. Можна намалювати перешкоди, які слід перестрибувати, чи об’їжджати. А можна намалювати цілий лабіринт. Намалюйте на асфальті кружечки і нехай дитина стрибає, як жабка, з одного «листочка» на інший.

Класи: чудово розвиває координацію рухів і рівновагу. Існує багато варіантів цієї гри. Ось кілька з них. Розкресліть поле на 10 комірок – по 2 комірки у п’ять рядків. Нумерація від лівої нижньої комірки до лівої верхньої (від одного до п’яти) і продовжується з правого верхнього до правого нижнього (від шести до 10). У грі беруть участь кілька осіб. Перший гравець починає гру, кинувши битку (шматочок шиферу чи маленька коробочка від вазеліну, заповнена піском) у клітинку №1 – перший клас. Гравцеві слід стрибнути у перший клас, підняти битку і прострибати усі класи на 1 нозі. Якщо він жодного разу не заступив на лінію, починає з другого класу. Якщо ж торкнувся другою ногою, заступив чи не влучив у потрібний клас биткою – хід переходить до іншого гравця. Виграє гравець, що першим проходить усі класи.
Веселих та цікавих вам прогулянок 



Немає коментарів:
Дописати коментар