8 липня 2022 р.

Консультація: " Як гармонійно розвивати дитину: прості правила за віком – від 0 до 17 років"

 

ВІК 4 РОКИ У чотири роки дитина шукає підтвердження любові батьків до неї. Їй необхідно відчувати свою важливість та значущість для вас. У цьому віці корисно: Грати в хованки. Для батьків важливо, коли вони шукають дитину, всіляко її звати і журитися, що не можуть знайти: “Ну де ж подівся мій улюблений малюк? Як же я буду без нього тепер?” Долучайте дитину до приготування вечері та сервірування столу. Нехай у сина чи доньки з’являться свої домашні обов’язки. Заведіть для малюка особисту ганчірочку і віник для прибирання, виділіть йому кілька домашніх рослин, за які він відповідатиме і т.д. Смійтеся з жартів своєї дитини, але обов’язково щиро. Малюк з легкістю відчує фальш. Розпитуйте дитину про її друзів і захоплення, всіляко підтримуйте її в тому, що їй подобається.

ВІК ВІД 5 ДО 7 РОКІВ У цьому віці дитина хоче знати все про вас, і щоб ви знали все про неї. Вона хоче бути у максимально близьких стосунках із батьками. Щоб дитина відчула, що їй довіряють, потрібно: Відверто говоріть з ним про те, що ви відчуваєте. “Я сьогодні розсердилася, коли…”, “Мені було сумно через те…”, “Я так тоді раділа”. Потрібно дуже конкретно позначати свої емоції та пояснювати природу їхнього походження. Також слід приймати і почуття малюка. «Я бачу, що ти злишся», «Я розумію, що ти засмучений» і тд. Допоможіть йому розібратися в тому, що він відчуває, і будьте терплячими — впоратися з емоціями не завжди легко для дорослих, а для дітей тим більше. Застосовувати активне слухання. Важливо не просто слухати, а й чути. Обов’язково обговорюйте конфлікти. Навіть якщо сварка вщухла сама собою, важливо все одно розставити всі крапки над і.


Немає коментарів:

Дописати коментар